دانلود رایگان فایل

دانلود مقاله پایان نامه پاورپوینت

دانلود رایگان فایل

دانلود مقاله پایان نامه پاورپوینت

اموزش ایجاد درگاه پرداخت آنلاین در اندروید

اموزش ایجاد درگاه پرداخت آنلاین در اندروید
درگاه پرداخت آنلاین در اندروید
اموزش ایجاد درگاه پرداخت آنلاین در اندروید امروز هم با یک آموزش بسیار کاربردی دیگه در خدمتتونم.
اگر برنامه نویسی را به عنوان یک شغل انتخاب کرده اید پس بدی معنی است که باید درآمد قابل قبولی از ان به دست اورید، روش های مختلفی برای کسب درامدر از اندروید وجود دارد ، یکی از این روش ها ساخت برنامه هایی اس که کاربر برای استفاده از خدمات برنامه و یا خرید محصولات باید هزینه ای را داخل برنامه پرداخت نماید. این امکان چندی پیش توسط مارکت کافه بازار با نام“پرداخت درون برنامه ای“ ارائه شد. میتوان گفت روشی اسان سریع و مناسب است اما با یک مشکل بزرگ..!! بزرگترین ایراد این روش درصد بالای کارمزد آن است بدین صورت که از هر تراکنش حدود ۳۳ درصد مبلغ به عنوان کارمزد مارکت کم میشه. خوب این مورد شاید برای بعضی افراد و بعضی از برنامه ها زیاد مهم نباشه و لی برای عده ای دیگه مهمه. فرض کنید قصد راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی رو دارید . آیا از فروش یک محصول بیش از ۳۳ درصد سود حاصل میشه که بعد از کسر این میزان چیزی برای تولید کننده باقی بمونه؟؟

در این بخش اموزشی قصد داریم روشی رو اموزش بدیم تا به راحتی و بدون هیچگونه کارمزدی بتوانید عملیات خرید را در برنامه خود انجام داده و کسب درآمد اصولی داشته باشید. به عبارت دیگر روشی جایگزین پرداخت درون برنامه ای مارکت را در این آموزش بررسی خواهیم کرد.
در این آموزش به کمک وبسایت payline.ir و وب سرویس های ارائه شده ان به راحتی عملیات خرید را انجام میدهیم. در ابتدا با ثبت نام در این سایت و ساخت یک حساب تجاری نسبت به دریافت api شخصی خود اقدام میکنیم. سپس با استفاده از وب سرویس های ارائه شده کاربر را به درگاه بانک برای پرداخت مبلغ مورد نظر هدایت میکنیم. و در پایان با توجه به وضعیت تراکنش خدمات مختلف را در اختیار کاربر قرار میدهیم.

مزایای استفاده از این روش:
  • این روش به سادگی قابل پیاده سازی در انواع برنامه ها ست
  • امکان فروش محصول ، ارتقا برنامه ، پرداخت دستی و … قابل پیاده سازی است
  • تسویه حساب سه بار در روز توسط وبسایت payline بدون محدودیت مبلغ
  • امکان پیگیری تراکنشها با داشتن شماره پیگیری که در اختیار کاربر قرار میگیرد
  • و ….
این آموزش در سایت های دیگر به قیمت 25 هزارتومان برای فروش قرار داده شده است

امروز هم با یک آموزش بسیار کاربردی دیگه در خدمتتونم. اگر برنامه نویسی را به عنوان یک شغل انتخاب کرده اید پس بدی معنی است که باید درآمد قابل قبولی از ان به دست اورید، روش های مختلفی برای کسب درامدر از اندروید وجود دارد ، یکی از این روش ها ساخت برنامه هایی اس که کاربر برای استفاده از خدمات برنامه و یا خرید محصولات باید هزینه ای را داخل برنامه پرداخت نماید. این امکان چندی پیش توسط مارکت کافه بازار با ...

درگاه پرداخت آنلاین در اندروید