برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر سال تحصیلی سال 97 -96 دبستان
برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر سال تحصیلی سال 97 96 دبستان
برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر سال تحصیلی سال 97 -96 دبستان
فرمت فایل : ورد
تعداد صفحات :205
قسمتی از متن :
چرایی طرح تدبیر مدیریت مرکز ثقل تمام الگو های جدید منابع انسانی در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی مدارس -اندیشه ها ، توانایی ها ، خلاقیت ها ، مهارت ها و تجارب منابع انسانی گران بها ترین دارایی و سرمایه -دغدغهی اساسیکشور های مختلف درارتقاء کیفیت عملکرد مدارس -تحولات گسترده و شتابان علم و فناوری -3
تحولات علم مدیریت و تأثیر آن برمدیریت آموزشگاهی-4
سیاست های جدید آموزش و پرورش در حوزه مدیریت -5
بهبود عملکرد مدیریت آموزشگاهی عاملی مهم در ارتقاء کیفیت آموزش وپرورش -6
تحول در کارکردهای مدرسه و نقش آن در محله -7
اشتیاق منابع انسانی در مشارکت پذیری -8
توجه به سرمایه اجتماعی به جای سرمایه های ساختاری و.. -9
محدود بودن پوشش طرح تدبیر -10
تفاوت دوره ابتدایی با سایر دوره ها -11
تفاوت مدیریت در دوره ابتدایی با سایر دوره ها اهداف طرح تدبیر - نهادینه سازی برنامه محوری در مدیریت مدارس و توجه به فرایندهای آن بطور نظامند و هماهنگ
- تقویت فرایند ارزیابی مستمر برنامه ها و فعالیت ها با تاکید بر خود ارزیابی
-زمینه سازی برای بهبود سطح عملکرد مدرسه در برنامه ها ، فعالیت ها و اقدامات ( آموزش و یادگیری، فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ...) - توسعه و تقویت فرهنگ مشارکت و کارگروهی در مدرسه با بهره گیری از توانمندی های کلیه ذینفعان -مهمترین و اصلی ترین هدف این برنامه ، بهبود فرایند های مدیریت مدرسه به منظور ارتقاء سطح عملکرد و کیفیت آن است . مقدمهدرسال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی رویکرد ها و الگوهای مختلفی برای مهندسی مجدد تحول در آموزش و پرورش مطرح شده است ما در کوششی گسترده به دنبال افزایش کارایی و اثر بخشی در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم مقدس هسـتیم .مدرسـه نقش مهمی در باروری خلاقیت دانش آموزان ایفا می کند . مدرسه می تواند تفکر خلاق را پرورش دهد و افرادی کاوشگر و آفریننده و نو آور و مولد را تربیت کند مدرسه بـه عنـوان واحـد عملیاتی نظام آموزشی و به عنوان مکانی که تعلیم و تربیت رسمی در آن جریان دارد می تواند قدرت اندیشه و مهارت ذهنی دانـش آموزان خود را چنان تقویت کند که به راحتی بتواند برای دست یافتن به راه حل های مناسب و واقع بینایه به خلق ایـده هـای نـو بپردازد یا می تواند با ارئه تکلیف و نیز عدم توجه به تفاوتهای فردی و عدم شناخت یا بی توجهی به ویژگیهای دانش آمـوزان سـبب شود که قدرت خلاقیت آنان به تدریج کاهش یابد .یک مدرسه که برنامه ی مرتب و اعضای متعهد و معلمان مسئول داشته باشد بهترین محیط برای پرورش خلاقیت دانش آموزان است . بنابراین اگر پرورش خلاقیت و رشد و تعالی دانش آموزان دارای اهمیت باشد مدیر مدرسه باید با برنامه ریزی دقیق و مناسب زمینـه ساز این حرکت علمی و پرورشی باشد بدیهی است بخشی از این برنامه ریزی دقیق تدوین برنامه سالانه توسط مدیر یک مدرسه است به گونه ای که هف گذاری آن نیل به اهداف بلند و والای آموزشی –
پرورشی –
مذهبی –
اعتقادی –
زیستی و....... را محقق سازد فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :205 قسمتی از متن : چرایی طرح تدبیر مدیریت مرکز ثقل تمام الگو های جدید منابع انسانی در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی مدارس -اندیشه ها ، توانایی ها ، خلاقیت ها ، مهارت ها و تجارب منابع انسانی گران بها ترین دارایی و سرمایه -دغدغهی اساسیکشور های مختلف درارتقاء کیفیت عملکرد مدارس -تحولات گسترده و شتابان علم و فناوری -3تحولات علم مدیریت و تأثی ...
دانلود برنامه سالانه طرح تدبیر
دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی سال 96 95
دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح تدبیر سال 96 97
طرح تدبیر
چهارشنبه 26 مهر 1396 ساعت 17:54