دانلود رایگان فایل

دانلود مقاله پایان نامه پاورپوینت

دانلود رایگان فایل

دانلود مقاله پایان نامه پاورپوینت

برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر سال تحصیلی سال 97 -96 دبستان

برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر سال تحصیلی سال 97 -96 دبستان
برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر سال تحصیلی سال 97 96 دبستان
برنامه سالانه بر اساس طرح تدبیر سال تحصیلی سال 97 -96 دبستان فرمت فایل : ورد
تعداد صفحات :205
قسمتی از متن :
چرایی طرح تدبیر

مدیریت مرکز ثقل تمام الگو های جدید منابع انسانی در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی مدارس -اندیشه ها ، توانایی ها ، خلاقیت ها ، مهارت ها و تجارب منابع انسانی گران بها ترین دارایی و سرمایه -دغدغهی اساسیکشور های مختلف درارتقاء کیفیت عملکرد مدارس -تحولات گسترده و شتابان علم و فناوری

-3تحولات علم مدیریت و تأثیر آن برمدیریت آموزشگاهی-4 سیاست های جدید آموزش و پرورش در حوزه مدیریت -5بهبود عملکرد مدیریت آموزشگاهی عاملی مهم در ارتقاء کیفیت آموزش وپرورش -6تحول در کارکردهای مدرسه و نقش آن در محله -7اشتیاق منابع انسانی در مشارکت پذیری -8 توجه به سرمایه اجتماعی به جای سرمایه های ساختاری و..

-9محدود بودن پوشش طرح تدبیر

-10تفاوت دوره ابتدایی با سایر دوره ها -11 تفاوت مدیریت در دوره ابتدایی با سایر دوره ها
اهداف طرح تدبیر

  • نهادینه سازی برنامه محوری در مدیریت مدارس و توجه به فرایندهای آن بطور نظامند و هماهنگ

  • تقویت فرایند ارزیابی مستمر برنامه ها و فعالیت ها با تاکید بر خود ارزیابی

-زمینه سازی برای بهبود سطح عملکرد مدرسه در برنامه ها ، فعالیت ها و اقدامات ( آموزش و یادگیری، فعالیت های مکمل و فوق برنامه و ...)

- توسعه و تقویت فرهنگ مشارکت و کارگروهی در مدرسه با بهره گیری از توانمندی های کلیه ذینفعان -مهمترین و اصلی ترین هدف این برنامه ، بهبود فرایند های مدیریت مدرسه به منظور ارتقاء سطح عملکرد و کیفیت آن است .

مقدمه
درسال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی رویکرد ها و الگوهای مختلفی برای مهندسی مجدد تحول در آموزش و پرورش مطرح شده است ما در کوششی گسترده به دنبال افزایش کارایی و اثر بخشی در تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم مقدس هسـتیم .مدرسـه نقش مهمی در باروری خلاقیت دانش آموزان ایفا می کند .

مدرسه می تواند تفکر خلاق را پرورش دهد و افرادی کاوشگر و آفریننده و نو آور و مولد را تربیت کند مدرسه بـه عنـوان واحـد عملیاتی نظام آموزشی و به عنوان مکانی که تعلیم و تربیت رسمی در آن جریان دارد می تواند قدرت اندیشه و مهارت ذهنی دانـش آموزان خود را چنان تقویت کند که به راحتی بتواند برای دست یافتن به راه حل های مناسب و واقع بینایه به خلق ایـده هـای نـو بپردازد یا می تواند با ارئه تکلیف و نیز عدم توجه به تفاوتهای فردی و عدم شناخت یا بی توجهی به ویژگیهای دانش آمـوزان سـبب شود که قدرت خلاقیت آنان به تدریج کاهش یابد .
یک مدرسه که برنامه ی مرتب و اعضای متعهد و معلمان مسئول داشته باشد بهترین محیط برای پرورش خلاقیت دانش آموزان است . بنابراین اگر پرورش خلاقیت و رشد و تعالی دانش آموزان دارای اهمیت باشد مدیر مدرسه باید با برنامه ریزی دقیق و مناسب زمینـه ساز این حرکت علمی و پرورشی باشد بدیهی است بخشی از این برنامه ریزی دقیق تدوین برنامه سالانه توسط مدیر یک مدرسه است به گونه ای که هف گذاری آن نیل به اهداف بلند و والای آموزشی پرورشی مذهبی

اعتقادی زیستی و....... را محقق سازد




فرمت فایل : ورد تعداد صفحات :205 قسمتی از متن :   چرایی طرح تدبیر   مدیریت مرکز ثقل تمام الگو های جدید منابع انسانی در انجام ماموریت ها و وظایف سازمانی مدارس -اندیشه ها ، توانایی ها ، خلاقیت ها ، مهارت ها و تجارب منابع انسانی گران بها ترین دارایی و سرمایه -دغدغهی اساسیکشور های مختلف درارتقاء کیفیت عملکرد مدارس -تحولات گسترده و شتابان علم و فناوری   -3تحولات علم مدیریت و تأثی ...

دانلود برنامه سالانه طرح تدبیر


دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی سال 96 95


دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی طرح تدبیر سال 96 97


طرح تدبیر